Garantie si retur
Acasă | Garantie si retur
Garantii
Conditiile de garantie sunt in conformitate cu legea 449/2003 si a politicilor comerciale ale vanzatorilor.
Garantia unui produs este valabila din momentul livrarii acestuia.
Produsele comercializate prin intermediul popasauto.ro sunt noi, in ambalajul original al producatorului si in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala si certificat de garantie. De asemenea, atat pretul cat si specificatiile tehnice nu reprezinta nici un fel de obligatie contractuala, si pot fi schimbate fara nici o notificare in prealabil. Fotografiile produselor au caracter informativ si pot exista diferente intre acestea si produsul in sine.
Produsele comercializate de popasauto.ro se livreaza numai in urma comenzilor efectuate online, in limita stocurilor disponibile. Modificarea preturilor produselor afisate pe site se poate face fara o instiintare prealabila.
Produsele comercializate de catre SC SEIU GRUP SRL . sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor si listelor editate de catre producatori. Garantia legala este de 24 de luni pentru piesele de folosinta indelungata. Piesele de folosinta indelungata sunt: ambreiaje, arcuri, amortizoare, articulatii planetare, elemente de caroserie, elemente de directie, elemente de frana, elemente de iluminare si semnalizare, cabluri, pompe, radiatoare, tobe si tevi de esapament, rulmenti, fise de bujii, piese de electromotor si alternator, piese de motor in miscare.
La produsele de tipul discuri, arcuri și amortizoare, repere care se vând la bucata în prealabil dar care se monteaza in set, garanția se acorda pentru ambele părți, nu doar pentru o singura parte.
Garantia acopera defectele de material sau de fabricatie iar produsele care vor prezenta acest tip de defectiuni vor fi inlocuite in cadrul termenului de garantie cu altele noi, conform legii. Termenul de garantie curge de la data inscrisa pe factura de vanzare a marfurilor.
SC SEIU GRUP SRL . este exonerata de raspundere privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:
· Piesele nu au fost montate intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman sau de catre producatorul autovehiculului;
· Piesele s-au defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;
· Piesa a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului;
· Piesa nu a fost identificata corect ca urmare a prezentarii de catre comparator a unor date eronate sau nu a fost comparata la montaj cu piesa de inlocuit;
· Piesa s-a uzat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul de reparatii care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de catre producator;
· Autovehiculul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare;
· Autoturismul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice);
· Piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupture, deformari chimice sau mecanice;
· Piesele prezinta o uzura normala.
Cumparatorul care va reclama o situatie de cadere in termenul de garantie va prezenta impreuna cu piesa/piesele in cauza, urmatoarele documente:
· Factura de achizitie emisa de catre S.C. POPASAUTO S.R.L. si bonul fiscal sau factura cu care cumparatorul a vandut piesa/piesele in cauza catre utilizatorul final;
· Dovada efectuarii montajului intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman;
· Documentul emis de catre atelierul de reparatii autorizat prin care se constata defectiunea si sunt explicate cauzele aparitiei acesteia;
· Copia certificatului de inmatriculare a autovehiculului in cauza;
· Alte documente cerute de furnizorul piesei, etc.
Cumparatorul poate refuza marfa livrata daca sunt semne vizibile de deteriorare sau in caz de nefunctionare corespunzatoare.
Returnarea produselor
Conform O.U.G. nr.34 din 2014, consumatorul (persoana fizica) beneficiază de o perioadă de 14 zile de la achizitie pentru a returna un produs, sau de o perioada de 14 zile de la primirea ultimului produs livrat dintr-o comanda multipla de produse, fără a fi nevoit să justifice decizia luata şi fără a suporta alte costuri, decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G nr.34/2014. In cazul prestarilor de servicii, retragerea din contract se face in termen de 14 zile de la incheierea acestuia.
Clientii persoane juridice nu intra sub incidenta Ordonantei de Urgenta nr.34/2014.
Returnarea produselor cumparate direct din magazin nu se supune O.U.G. nr.34/2014, fiind necesara verificarea la ridicarea acestora, clientul neavand dreptul de denuntare a contractului in termen de 14 zile calendaristice. Produsele achizitionate se pot returna dupa notificarea in scris adresata vanzatorului. Acestea se vor returna impreuna cu o copie de pe factura de achizitie si certificatul de garantie in original.
Returnarea se face prin firme de curierat la adresa de contact, costul transportului fiind suportat de client.
In caz de retur, clientii vor primi contravaloarea piesei/pieselor returnate nu si a transportului, in cazul in care acesta a fost suportat de catre client.
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care s-au livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
Produsele care au fost livrate gresit si nu corespund comenzii efectuate se pot returna fara costuri suplimentare, taxele de transport fiind suportate de Popasauto.ro dar rezervandu-ne dreptul de a alege metoda de livrare si firma de curierat.
Pentru produsele nefunctionale sau care prezinta defecte in primele 24 ore de utilizare, le puteti returna in maxim 48 de ore, pentru a fi inlocuite cu altele similare. In situatia in care nu este posibila inlocuirea se va restitui contravaloarea produselor.
Coletele primite prin curier cu deteriorari vizibile trebuie refuzate si se va intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat specificand starea acestora.
Vom respinge solicitarile repetate de returnare a produselor, considerandu-le abuzive.
Nu pot fi returnate urmatoarele produse:
– fara ambalaje, inscriptionarile specifice si continutul original (accesorii, documentatie, cabluri si alte materiale incluse)
– care nu se afla in ambalajul original in care au fost livrate
– lipsite de accesoriile si componentele originale livrate
– care prezinta deteriorari, cu urme de uzura, lovituri, zgarieturi, montaj, vopsire sau sudura
– cu interventii din partea persoanelor neautorizate, cu defecte datorate socurilor electrice sau mecanice
– comandate gresit deoarece cumparatorul nu a pus la dispozitie datele de identificare ale autovehiculului si seria de sasiu sau aceastea au fost comunicate eronat
– module programate, piesele speciale fabricate pentru autoturisme din afara spatiului european, piese de siguranta (ex.: airbaguri, centuri de siguranta), huse si acoperiri.
– lichide auto (uleiuri motor, transmisie, lichid frana, etc.)
– coletele care au mentionata suma de ramburs pe eticheta de transport,
– becuri
– produse aduse in conditii speciale – care nu se afla in stocul furnizorilor si comandate la cererea expresa a cumparatorului, in cantitati limitate sau produse remanufacturate si personalizate ca dotari si facilitati.
.Suma rambursata
Rambursarea valorii produselor returnate se va face folosind aceeasi modalitate de plata din tranzactia de cumparare, fara comisioane, in termen de 14 zile calendaristice de la informarea deciziei de retragere din contract. Suma va fi rambursata doar dupa intrarea in posesia produselor returnate.Daca va exprimati acordul pentru o alta modalitate de rambursare a sumei, veti suporta toate taxele si comisioanele aferente. In cazul platilor in numerar, rambursul se va efectua in contul bancar al clientului.